Project omschrijving

Logo De Heerekamer Lisse

Een beroemde reclameman ‘David Ogilvy’ had een motto, voor alles waar hij reclame voor maakte wilde hij het product/dienst zelf bezitten of in minimaal een keer gebruikt hebben. Dit is in het geval met onze klant De Heerekamer Lisse geen enkel probleem.

Eigenaar Dave Weijers had al enkele jaren het plan een restaurant te beginnen waar met name de passie voor het koken boven moest staan. Dineren in De Heerekamer moet volgens hem een beleving zijn een combinatie van gastvrijheid en culinair genieten.

De huisstijl moest de passie van Dave uitstralen het vlees en de sauzen gesymboliseerd in een mes en garde, waarbij de kleuren zwart en goud de ingetogenheid uitstralen. Bekijk eens de menukaart en je krijgt direct zin in een lekker diner of lunch met zakenrelatie of je partner. Ik kan je dit van harte aanbevelen. Zeg maar dat ik je gestuurd heb!

Cadeaubon De Heerekamer Lisse

Cadeaukaart

Website De Heerekamer Lisse

Enkele voorbeelden waaronder een responsive website.