Project omschrijving

Logo De Heerekamer Lisse

Een beroemde reclameman ‘David Ogilvy’ had een motto, voor alles waar hij reclame voor maakte wilde hij het product/dienst zelf bezitten of in minimaal een keer gebruikt hebben. Dit is in het geval met onze klant De Heerekamer Lisse geen enkel probleem.

Chefkok Dave Weijers, Cateraar Paul van der Hulst en gastvrouw Mariska van der Hulst hadden al enkele jaren het plan een restaurant te beginnen waar met name de passie voor het koken boven moest staan. Dineren in De Heerekamer moet volgens het trio een beleving zijn een combinatie van gastvrijheid en culinair genieten.

De huisstijl moest de passie van beide heren uitstralen, Paul de man van het vlees en Dave die van de sauzen gesymboliseerd in een mes en garde, waarbij de kleuren zwart en goud de ingetogen uitstraling van Mariska moet weergeven. Bekijk eens hun menukaart en je krijgt direct zin in een lekker diner of lunch met zakenrelatie of je partner. Ik kan je dit van harte aanbevelen. Zeg maar dat ik je gestuurd heb!

Cadeaubon De Heerekamer Lisse

Cadeaukaart

Website De Heerekamer Lisse

Enkele voorbeelden waaronder een responsive website.